Flexibilitet

Funktion

Lämplighet

Hållbarhet

Pallställ och Industriinredningar

Vi tillhandahåller de flesta på marknaden förekommande märken, nytt som begagnat. 
Säljer, underhåller, monterar och besiktar. Vi köper även upp pallställ i bra skick som del av affären om ni ska byta ut era pallställ.

Vi säljer även annan utrustning så som lyftbord, telfersystem, grenställ, hyllställ, entresol, pack bord, arbetsbord, säkerhetsdetaljer och tillbehör till pallställ, arbetsplatsmattor, lagermärkning mm. Kort sagt, vi bygger ert lager och er arbetsplats.

Serviceavtal

Ett serviceavtal fungerar på följande sätt: Avtalsperioden inleds med en besiktning, där ni sedan får ett detaljerat protokoll samt en lista med de åtgärder som behövs för att era pallställ ska vara godkända enligt Arbetsmiljöverkets regler. Ca 6 månader efter besiktningen bokar vi in en tillsynsdag där vi går igenom pallställen och fotodokumenterar de skador som uppkommit samt lämnar en förslagslista med de åtgärder som bör göras för att ställen ska vara i godkänt och säkert skick. Denna tillsyn ingår i serviceavtalet och är fri. Under ett 2 års avtal ingår 2 st fria tillsynstillfällen.
 Under avtalsperioden handlar ni våra produkter till storkundspriser.

Vi besiktigar, säljer, monterar, reparerar och konsulterar för att effektivisera ert lager, spara utrymme, skapa god ordning. Vi säljer industri inredning som pallställ, skåp, arbetsbänkar, lyftbord, grenställ mm för att göra er arbetsplats så effektiv som möjligt.

Vill du kontakta oss?

Här hittar du informationen du behöver.